Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

SALAM LEBARAN 2009

Rabu, 16 September 2009
Hari raya hampir tiba..Persiapan aku sederhana sahaja..Buat apa yang wajib je dl..Bayar Zakat Fitrah..P2 baru beli la apa yang patut je...Tahun ini agak betul2 berkonsepkan sederhana..Baju Melayu yang makcik aku buat dah siap ke belum agaknye..Kalo x siap..x beraya la aku..huhuhu..Ape2 pun ade orang lebih susah dari aku..So aku bersyukur dengan ape yang Tuhan berikan..Alhamdulillah..Bisnes kerepek pun ok tahun ni cuma slow sikit..Alhamdulillah abis gak...Sambil mendengar lagu raya ni,aku tak boleh feel lg raya..selagi xmakan ketupat 7 rendang mak aku masak..I miss that!!..Melawat saudara mara memang wajib tiap2 tahun,baru rase lagi meriah raya ni..Cuti seminggu mmg aku akan pulun rayeeeeee!!!

0 ulasan to SALAM LEBARAN 2009:

Catat Ulasan