Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

English Colonial Style..

Ahad, 13 September 2009

Tugasan aku bermula pada minggu lepas, aku perlu mencari barang-barang hadiah tunang seperti yang telah ku tetapkan bersama ehem2..Aku tercari2 konsep & tema untuk hadiah-hadiah tersebut. Entah la,rasa mcm2 yang aku buat..Mulalah memcari idea2 baru..Last Saturday & Sunday,masa terluang cuti minggu aku gunakan sepenuhnya untuk memcari material dan barang-barang pertunangan...Masa berjalan2 bersama ehem2 di SACC (Shah Alam City Centre),aku terpandang sebuah galeri lot gerai barangan deco di tingkat 2 bangunan SACC. Tema English Deco menarik perhatianku...Orang sibuk mencari baju raya,tapi aku tidak terpikir langsung..Maklum la aritu aku sudah pergi Jogja n megasale..So keperluan raya dh beli awal2..Berbalik kepada cerita.. Aku terus masuk ke shoplot KK Lane Deco..Mmg sesuai tema ni untuk majlis tunang n maybe guna utk kawin...hehehe

0 ulasan to English Colonial Style..:

Catat Ulasan