Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

Awandania

Isnin, 3 Ogos 2009

Flight AK?? lupe lak...Sempit ckit...lepas berhimpit dgn penumpang lain..Aku cuba mencari tmpt ddk ku..Masa tu tgk pramugari yg cun melecun melihatku..Dalam hatiku memuji keagungan Tuhan..hehehe..So aku cari seat aku 21E kalo xsilap..Aku ddk ditengah2..Disebelah kananku pelancong dari Thailand..Disebelah kiriku pelancong dari Malaysia iaitu Zam (geng rombongan cik Kiah)...hehehe...Dh 3 thn xnaik flight..Berdesing gak telinga aku naik flight..Sbb tekanan yang agak kuat..Apabila flight dh berada di awan..Aku dpt melihat luar tingkap..Rupabentuk bumi di Malaysia..Tp sekejap je..Sbb pelancong Thailand tu ttp tingkap..Mybe sbb cahaya matahari menembusi tingkap flight tersebut..Nextime kene tinted la..hehehe...Aku terus membelek2 majalah dan menu yg akan dijual oleh pramugari cun melecun tu...hehehe...Aku terus membelek2 menu yang ade..Agak mahal gak..tp tekak aku dh haus..Mkn?..tp mcm xlapar la pulak..So aku pun memilih membeli air mineral sahaja..Apabila troli jualan melalui tmpt aku..Pramugari yg cun tu pun menanyakan soalan..Nk order?..Aku jwb..Bole beri air mineral 1?..Dia jwb...RM4..So aku bg RM4 cukup je..Katanye lg terima kasih dengan senyuman yang ikhlas..Teringat kawanku cik Jai..Pernah bertugas di MAS sebgi pramugara..Skrg ni bertugas sebgi pensyarah di UPSI...Dan sedang melanjutkan pelajaran di peringkat PHd..Chaiyokkk laa..Berbalik pada cerita aku ni..Aku rase terlalu sempit naik Air Asia..hehehe...Nk ilangkan boring aku pki la MP3 player yang dibeli oleh adikku Ruhana..Biasenye aku guna MP3 ni waktu gi joging je..Nk ilangkan boring sbb Zam & pelancong Thailand tu pun tidur...Cuaca agak baik..Flight menerjah awan dengan baik sekali..Disebabkan keadaan yang selesa aku terlenaaaaaaaa...Sedang terlena..Tetiba terdengar suara pengumuman pramugari memberitahu penumpang bahawa pesawat akan smpi ke Jogja dlm mase 1/2jam...Berdebar2 rase hati ni..Nk tau citer berikutnya..tgguuuuuu

0 ulasan to Awandania:

Catat Ulasan