Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

Lips..

Selasa, 15 Disember 2009
Mana mak budak ni..Cian aku tengok..Mengantuk dah ni..itu bukan stokin sayang..itu sarung tangan..

Comelnye..Sapa pedajal kat budak ni..tengok bibir dia..ala2 Angelina Jolie..Seksi bangat..

Teringat masa injet BCG..Tapi yang ni lagi ganazz..cara cucuk jarum pun menakutkan..GAGAGAGA

Aduhh..Kakiku injured lagi lepas lawan badminton jabatan aritu..Kene rest 2 weeks..xle jln laju2 lagi..sbb aku manusia jenis jalan laju..siapa yang ikut aku g shoping mesti terasa sakit hati giler agaknya la..kecuali jalan ngan mak aku..kene jalan slow2..bukan apa..nanti mak aku tak tahu nak cari aku kat mane..Silap-silap tak nak ikut aku gi jalan nanti..kikikiki..Teruk dah kaki aku ni..Silap aku gak...tak urut cepat masa injured...Malam tu aku main ngan beregu dalam group gak..Tersilap langkah masa nak ambil servis terus 'terpeleot' or terkehel..Kaki kiri aku start problem masa main bola kat sekolah..Masa tu aku duduk hostel..so ade pertandingan lawan bola..so aku join la untuk dorm..Bila main..aku tak terperasan ada lubang kat padang tu..entah macamane kaki aku termasuk dalam lubang tu..kecik je lubang tu..aku tak perasan sebab aku tengok bola je..masa kene tu memang sakit giler la..aku ingatkan patah..tapi terseliuh teruk la...Apa lagi..Naik ambulans la gie hospital..

Siap x-ray and bagi ubat lagi..so far ok..tak ade patah riuk ke..Aku rasa sakit yang amat..Nak balik kampung je rasa masa tu..Paling seksa bila time nak g makan or prep..Dorm aku paling hujung dunia..So nak tak nak..terpaksa la jalan jugak..sebab warden aku garang gilerrr..siap bawak rotan suruh gie study prep..Masa tu kawan2 je tolong urut...Iskh2..Mula-mula ok..Tapi bila nak g sport memang out of service la..

2 tahun lepas..Aku kene langgar lak dengan student..Masa tu aku naik motor balik dari kerja..Lepas tu,nak jadi cerita..aku follow student yang nak memotong kereta dari kanan..so aku follow masa dia potong..lambat sangat memotong..aku cuba potong student tu dengan menunggang lebih ke kanan..Tetiba mamat tu kekanan gak..so apa lagi..terkene kaki kiri aku ni..Luka lama berdarah kembali..Huhuhu..

Yang latest ni paling teruk sampai terpaksa ambil EL sebab aku sudah tak tahan sangat lepas pergi mengurut kampung..Wak tu memang terror urut..tapi memang sakit giler la..huhuhuh..sambil mengetap bibir aku yang seksi ni bila dia start urut sebab kalo aku jerit nanti..1 kampung boleh dengar..Lepas tu,siap lap dengan tuala suam2 panas kat bahagian yang biru tu..memang aku menjerit gak lak..tak larat nak gigit bibir aku ni..huhuhuhu...

The moral of storey..Jangan ambil mudah bila terseliuh..Cepat-cepat pergi g klinik & mengurut..Citer ni lari ckit dari tajuk sebenar..kakaka..Kalo ambil BM paper July ni..mau tak lepas aku..kakakaka

0 ulasan to Lips..:

Catat Ulasan