Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

Poll

Ahad, 6 Disember 2009
Skill Cikgu Aidi..Memukau awek nyee..HEHEHEH

Gud trial..HAHAHA

Memang ketara la hidung mancung and muncung mulut aku tu..HAHAHA


Alamak Aidi..Bola terbang la..HAHAHAHA

Awek Aidi pun nak try jugak...Siap tunjuk ajar lagi..Kikikiki


AHAH!!..Games baru!..Cikgu Aidi ajar..kikikiki...Salammmmm....weken ni memang memang aku fullfill abis dengan xtiviti yang menyihatkan otak aku...Perancangan pertama aku melihat makcik aku sakit...Sedih gak tgk keadaan dia..Orangnya memang rajin ke dapur..sekarang ni just duduk atas katil je..Sedih la..Aku bwk 1x adik2 aku & nephew 1x..Selepas itu,aku berehat jap sebab petang nanti dah janji dengan Aidi..Opismate aku yang aku anggap kawan baik gilerr aku ni..Sempoi je orangnya..Masa keje kt PRA Architect dia lah asisstant aku yang paling berjaya..Senang untuk berurusan and kami mcm sekepala je..HAHAHAHA..


Aku dah lama betul tak jumpa..so aku decide selepas tak dapat jumpa Khairy kawan ym aku..Janji pukul 5 ptg jumpa kat rumah dia..So aku terus memandu menuju ke Sentul..sampai kat rumah dia..Aku tgk tiada Aida..Aku cal no dia bagi..Laaaa...Salah nombor..nak tak nak aku tunggu dalam 1/2jam..tapi dia tak muncul2...aku belah la g Mutiara Damansara..Lepak2 & seluar untuk kegunaan harian..lepas maghrib..Aidi cal..Nasib baik la aku tak balik ke Tgm..Aidi! ko memang pelupa tahap cipan..HAHAHAHA...boleh siap pergi the Mall,lepak2 main poll pastu minum2 kat starbucks dengan budak2 opis dia..Aduh!!!!...Gerammmm aku dengan budak ni..


Nak jadi cerita,kalo ikut hati...aku malas nk balik KL..tapi disebabkan kawan rapat,aku gagah jugak balik KL ikut Sprint Highway..so sampai Sentul..Mamat ni buat muka kesian & gelak2..Nak aje aku buat daging masak kicap pedas budak sekor ni..Huhuhuhu..Aku tak larat nak kuar..layan la citer Idola Kecil di TV9 sebab umah dia tiada Astro & siaran lain line tak clear..Aku jarang tengok siottt..Best gak budak-budak ni menyanyi..Tema Mengenang Sudirman jadi taruhan..Layan la..Ending dia sedih jugak sebab sorang peserta budak cina ini meminta untuk keluar dari pertandingan dengan menggantikan budak perempuan yang kurang undiannya,melalak-lalak la diorang ni..Sedih gak aku tgk..Huhuhuhu...bab kawan2 yang setia ni memang aku touching la..Budak-budak lagi la sangat-sangat menghargai erti persahabatan..Suci hati diorang ni..

Lepas abis reality tv..Aidi ajak makan kt Mali Setapak..Aku pun follow je la..Yang best aku naik jip Kia dia..Stylo beb!!..Sambil dengar lagu2 jazz..Wow!!!layan beb..Aku suka bangat..memecah hening malam melalui jalan dalam Taman Dato Senu,Pasar Besar Gombok,Plaza Idaman p2 tembus ke Danau Kota Setapak..Aku xreti sangat jalan ni..yang pasti sume orang tgk kitaorang yang stylo ni..Kikikiki...

Sampai saja,cari parking celah-celah rumah orang p2 terus bergerak tengok barang-barang jualan menuju ke Mali Cafe..Layan beb..Char Kueh Tiow Special dia ni!!..Kali kedua aku makan memang kene la selera aku..Sebelum ni makan kt Taman Bunga Raya..Walaweeee...sampai ke halkum rasenya...HAHAHAHA...so lepas makan tawaf2 kejap tengok barang,tengok orang shoping tengah-tengah malam..KL xpernah sunyi..Kalo Tgm ni..dh sampai angkasa raya dah ni..Kul 1 aku gerak balik terusssss BOOOOOOOOOOMMMMM...kikiki..

Pagi Ahad is lazy morning..Aku bangun lewat..Mandi siap-siap..Aidi nak ambil awek dia kt Selayang..Aku cau dulu g the Curve..Kami janji jumpa kt sana nak tengok wayang Ninja Assassin..Tajuk pun sudah ganas beb!!...Kol 12.30am,Aidi sampai...dia belanja tengok wayang,p2 main poll kejap..Aku memang tak reti la beb..Cikgu Aidi mengajar aku main..Dulu dia ajar aku swim masa duduk kat Bukit Antarabangsa dengan rumah Wardina Safia..Puas gak dia ajar..Last-last bole la aku swim sikit-sikit..Aidi ajar la aku dengan awek dia ni..Kikikiki..lawak siot tapi boleh la isi masa sebelum tengok wayang..Lama-lama terror gak aku..Bole la ajak Aidi datang main kat The Curve..Gian siottt...jam 12.55pm..kami masuk panggung..Start citer lakonan Rain,A-Z memancut-mancut darah keluar..GAGAGAGAGAGA...Syok gak sampai tekak aku geli tengok darah banyak-banyak ni..Label 18SG memang sesuai bangat..

Abis wayang..Aku pun say gud bye kat Aidi and aweknyee...Aidi pun nak antar awek dia balik..Seharian bersama Cikgu Aidi memang i'm feel he the gud fren..

2 ulasan to Poll:

I am Nad berkata...

main poll ke...posing jek?? hahahaa

et_Isaac berkata...

Main la..gaya kene lebih..hehehe

Catat Ulasan