Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

Lap top..

Jumaat, 23 Oktober 2009





Bile la aku nk beli lap top ni???....Aku sudah survey dengan Metal sebelum puasa aritu...Dapat la tengok spesifikasi yang aku inginkan dan berdasarkan budget yang aku ada ketika itu..
Studio 17
Intel® Core™ 2 Duo T6600 (2.20GHz/800Mhz FSB/2MB cache)
Genuine Windows® 7 Home Premium, 64bit, English
Speed: 500GB9 SATA Hard Drive (7200RPM) with Free Fall Sensor
4GB10 Shared Dual Channel DDR2 at 800MHz..
Sama ada telah ada di pasaran Malaysia atau tidak,memandangkan spesifikasi yang aku tengok adalah Studio 16 je..Nak tak nak aku kene beli jugak untuk menyambung pengajian ku peringkat Master. Kursus yang akan aku ambil adalah Master Sc of Conservation di Fakulti Seni Bina,Perancangan & Ukur (UiTM). Sebenarnya aku merasakan kursus ini kurang diminati,namun setelah melihat scope of job nya amat luas dan boleh menjadi seorang konservator.
Walau bagaimanapun,komputer riba @ lap top ini telah menjadi keperluan apabila aku bergelar student..Lagi-lagi apabila aku mengikuti kursus Master. Selain daripada itu,ianya telah menjadi gajet yang amat penting untuk komunikasi dan pembelajaran terutamanya updated blog..HEHEHEHE...Aku boleh duduk di mana-mana yang aku suka..Paling lowest pun kt Secret Recipe...HAHAHAHA...
Zaman sekarang dunia komunikasi pada hari ini semakin luas dan dunia menjadi tanpa sempadan...Semua orang boleh berkomunikasi tanpa mengira siapa,bangsa,agama dan negara.

0 ulasan to Lap top..:

Catat Ulasan