Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

My Dream Honda...

Jumaat, 23 Oktober 2009
Pagi Jumaat,aku terus melangkah dengan subuh galah..Ambil Breakfast roti canai + sky juices cukup buat diriku tanpa memerlukan hot drink berglukosa. Aku terus mencapai kunci kereta SAGA ABAH untuk dihantar servis ke EON SERVIS terletak di Jalan Temenggung Ahmad. Aku pun bukan reti sangat bab-bab kereta ni. Sebab kepala aku susah nak menerima ilmu-ilmu mekanikal ni. Yang penting minyak hitam+air+bateri+angin tayar+condition kereta berkeadaan baik. It's enough for me...Ur journey will be safe..And don't forget to pray before u driv...Sedang brother formen tu menukarkan minyak + mengantikan plug. Aku berangan dengan kereta idaman aku..Especially HONDA.I'm really excited to drive the new Honda City. The design is more philosphy with horizontal line at the front and it looked very elegant. Much better from the previous Honda City. Memang la teringin sangat hendak memakai kereta ni. Bukan tidak suka dengan kereta tempatan tetapi bila kita memandu, different experience and comfortable.











Tidak dinafikan dengan keluaran Honda. Aku menggunakan motosikal Honda semenjak dari form 5, sehinggalah ke universiti. Sampai motor tersebut dicuri dan dijumpai balik dengan keadaan yang menyayat hati. Enjinnya masih berfungsi baik dan selamat digunakan lagi walaupun telah hampir 10 tahun yang lalu. Aku terus percaya dengan enjin Honda yang tahan lasak serta menggunakan bahan api secara ekonomi. Pasti suatu hari nanti aku akan memilikinya...Chaiyokkkk!!!!!

0 ulasan to My Dream Honda...:

Catat Ulasan