Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

Friday Night..

Khamis, 5 November 2009
Today,i'm late to office..Ya Allah,bangun kol 7.30am..I just thought arini macam hari Sabtu..Huhuhu..Alang-alang sudah lambat biar lambat..Aku sempat sidai baju lagi..Hehehe..Kol 8.04 minit baru office. Lupa terus nak bagi makan pada Sparta & Alexandria...Huhuhuh..Cian diorg selalu pose disebabkan aku..Kurang-kurang dapat pahala..hihihihi..Kejam betul aku..Dah la gie Pangkor aritu aku tak bagi makan 4 hari...Tetapi semangat kepahlawanan diorang tetap kental..

Semangat kental juga ditunjukkan oleh Ahli group KIK..TAHNIAH!!! kepada Meor,Jasmi,Norazilan,Hazman.Shaiful,Bahar & Megat kerana semangat pasukan yang mereka tonjolkan. Pada mulanya,kami menjangkakan kami memperolehi tempat kedua la paling busuk..but when announcement by chairman,we got no 3...Aduh!!..Sedih jugak tetapi kami telah melakukan yang terbaik untuk persembahan pasukan Senggara...After that,we need to prepared for university competation stage..

Maybe because i'm not pray for Subuh..Huhuhuhuhu...Memang aku tak sedar langsung..I really forget to setting alarm..Ada hikmah disebalik sesuatu peristiwa itu berlaku. Ye la kan,menang dan kalah itu ada permainan dan perlu terlus untuk mengelakkan sebarang pertikaian..huhuhu

2 ulasan to Friday Night..:

-: Fara_Lan :- berkata...

Ape2 pun tahniah en fuart.. tahun depan cuba lagi kalau masih kekal sebagai ahli senggara

et_Isaac berkata...

InyaAllah..doakan kejayaan kami..

Catat Ulasan