Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

Please don't seat on the floor!!

Sabtu, 14 November 2009
Alhamdulillah..malam ini masih lagi aku bernafas...baru pulang dari Midvalley menghilangkan rasa boring duduk rumah..Boleh jugak menikmati kehidupan di bandar...Untuk pengetahuan korang..aku tak penah abis round pun Midvalley tu..besar gabak sangat..Lagipun tak semua tempat aku masuk...Al-maklum,pulus tak mengizinkan..Lagipun aku suka spend time kt MPH bookstore..Membaca buku-buku architecture and photography..

Memang sudah lama tak ke sana, last pergi sana aku rasa bulan Febuari lalu berjumpa dengan classmate dari Sabah membawa kueh cincin & ikan terubuk dari Sabah. Nak dijadikan cerita,aku biasa lepak kat satu sudut bacaan dengan bersila di atas lantai sampai 3-5 jam membaca buku di situ..memang leka beb..sbb xde undang2 macam kat library..tapi hari ini aku pergi,costumer are not allowed to seat on the floor!!...

Aiseh..tak bestnya..so aku larat la diri sambil membaca. Membaca bukanlah hobi sebenar aku..tetapi kadang-kadang minda pun perlu diberikan pengisian supaya ia tidak dahagakan ilmu..

2 ulasan to Please don't seat on the floor!!:

Unknown berkata...

aku dah khatam jalan2 kt mid valley! klau sesat call mak ye nyah!!

et_Isaac berkata...

ok nok..nanti mak nk g midvalley lagi mak tanya ko ngan fait k..kalo ade sales bgtau mak k..

Catat Ulasan